Kehitysloki
- Muutos: Summonatut otukset eivät looti, tämä estää pelaajien kamojen katoamisen bittiavaruuteen jos otukset haihtuvat ilmaan
- Muutos: Dispel ja mass dispel -taikoja tehostettu tiettyjä monstereita vastaan.
- Muutos: Harm -taikaan laitettu läheisyysvaatimusta tehon tuottamiseksi
- Muutos: Warmodesta poistettu 20 sekunnin aikaraja päälle/poisvaihdon yhteydestä
- Uutta: Tietyt otukset osaavat nykyään kutsua apureita tuekseen, kannattaa siis varoa!
- Muutos: Warmoden viestejä järkeistetty ja aikaa iskusta vähennetty 20 sekuntiin.
- Korjaus: jotkin örkit, liskomiehet sekä ryöstäjät väistelivät nuolia liiankin taitavasti.
- Korjaus: .remount toimii
- Korjaus: .shootin damage ei asettunut oikein
- Korjaus: Kilpi ei torjunut myrkkyjä kuten kuuluisi.
- Muutos: Piiloutuminen onnistuu warmodessa, kuten myös warmoden kytkeminen pois päältä piiloutuneena vaikka lähellä olisi vihamielisiä otuksia.
- Muutos: Myös taiat ja otusten vahinko tuottavat lisävahinkoa jos warmode ei ole päällä.
- Korjaus: Tametut otukset tekevät taas vahinkoa kuten kuuluukin
- Uutta: Vahingolliset sekä auttavat taiat vaativat sotatilan, jotta niitä voi taikoa. Neutraalit kuten recall jne, eivät. Meditointi onnistuu nykyään sotatilassa.
- Uutta: Enrage -ominaisuuteen tukea lisäominaisuuksille.
- Muutos: Jos vastustaa taikamyrkyn osittain, saa hetkellisen immuniteetin seuraaville taikamyrkyille.
- Muutos: Myrkkyjä muovattu entisestään.
- Uutta: Kuolleet elukat säilyttävät treenatut skillit & statit kun ne herätetään uudestaan eloon.
- Korjaus: Kesyttäminen ei vaatinut animal lorea (?!?)
- Muutos: Tamingin vaatimuksia muunneltu, sekä kesytettyjen otuksien tekemää vahinkoa laskettu.
- Muutos: Peacemaking ei gainaa huonotasoisista elukoista loputtomiin
- Muutos: Useampi voi parantaa samaa kohdetta, myös juotavien pullojen healingiin aiheuttamaa viivettä vähennetty.
- Muutos: Staminaregeniä nostettu
- Uutta: komento .remount, sallii mounttaamisen ja dismounttaamisen sotatilassa.
- Muutos: Myrkky tai nuijat eivät vie pelaajilta niin paljoa staminaa kuin ennen.
- Korjaus: Stattien ei pitäisi enää bugata boottien yhteydessä
- Korjaus: Statit eivät enää bugaa jos hevonen on kirottu tai siunattu
- Muutos: Monsujen juoksunopeuksia säädetty entisestään
- Muutos: Peacemakingia uudistettu, peace kestää pidempään, paremmat gainit, randomimpi peacetus.
- Muutos: Otusten lootteja ronkittu, sekä useiden otuksien juoksunopeuksia hidastettu.
- Korjaus: Dismounttaavat oviaukot eivät enää bugita statteja yhtä helposti
- Muutos: Petslotteja saa nykyään 1/20 taming, ja 1/55 animallore
- Korjaus: Jos kuoli hepan selässä kun heppa oli väsähtänyt, ei pystynyt enää juoksemaan haamuna
- Korjaus: Myrkytys ei loppunut kuollessa jos kuoli hepan selkään
- Muutos: Detect hiddenin gaineja parannettu
- Uutta: Ratsujen spawneja servulla lisätty
- Muutos: Ratsun selästä ei tipu niin helposti PvE:ssä
- Korjaus: Ratsut eivät kuole boottien yhteydessä
- Uutta: Monsujen lootteja ronkittu, sekä paria kovaa otusta vaikeutettu
- Muutos: Backstab toimii entistä nopeammin
- Korjaus: Deathgaineja muokattu, joillain otuksilla sai treenattua liikaa
- Muutos: Taitoja on helpompi harjoittaa korkealla tasolla (100+)
- Muutos: Blacksmithyssa materiaali vaikuttaa enemmän, gaineja laskettu hieman.
- Korjaus: Tamingin gaineja laskettu
- Korjaus: Pään palauttaminen vartijalle potkaisi väärän tyypin vankilaan
- Korjaus: Healingissa ei pitäisi esiintyä korkealla taidolla alueita jolloin parantaminen ei onnistu
- Muutos: Takaa lyömisen todennäköisyyttä järkeistetty
- Muutos: Pieniä muutoksia taikojen loitsimisaikoihin
- Korjaus: Devillionia voi jälleen hakata
- Muutos: Animal Tamingin gaineja paranneltu
- Uutta: Pelaajamittelöissä takaa lyöminen lisää suuresti mahdollisuutta tipauttaa vastus ratsailta
- Uutta: Tarpeeksi kovalla mageryllä ja meditationilla voi taikoa tiettyjä taikoja liikkeestä
- Muutos: Hidingin gaineja järkeistetty
- Uutta: Lute of enjoyment ja kauan kaivattu maalitaulu nykyään valmistettavissa.
- Muutos: Veneessä itsensä herättelyyn laitettu 30 sekunnin aikaraja.
- Korjaus: Peacemakingin jälkeen voi tehdä muutakin kuin pyöritellä sormiaan seuraavat 8 sekuntia.
- Muutos: Vartijat (uudet) ovat ketterämpiä ja fiksumpia, mutta heikompia
- Muutos: Slash -osumatyyppiä tehostettu suojia vastaan, toimii molemmin päin.
- Muutos: Inscriptionilla tehtävät loitsut avautuvat nykyään valmistettaviksi kun niissä pystyy juuri ja juuri onnistumaan, toisin kuin ennen. Kääröjä on siis vaikeampi tehdä.
- Korjaus: Korjattu muutamia tekniikkabugeja.
- Muutos: Otuksien evaluating intelligencejä laskettu, varsinkin helpommilta otuksilta.
- Muutos: Järkeistetty snoopin ja stealingin toimintatapoja, passiivitaito valppaus sekä INT ja DEX statit vaikuttavat.
- Uutta: Kaksi epäonnistunutta snooppia peräkkäin tekee krimiksi
- Uutta: Korkealla Inscriptionilla kääröistä taiotut loitsut eivät näytä taikasanoja.
- Muutos: Kääröt kuluttavat 2/3 normaalisti taiotun taian manasta, jos taikojalla on inscriptionia, määrä voidaan laskea 1/2 tai alemmas.
- Muutos: Inscription ei vaadi enää rehuja, kuluttaa epäonnistuessa vain puolet manasta.
- Muutos: Litkutynnyrit nielevät uusia myrkkyjä ilman vastaväitteitä.
- Uutta: Nykyään myös gazereilta saa liskonsilmiä. Uusiin myrkkyihin tarvittava raaka-aine myös lisätty tietyille otuksille.
- Korjaus: Bugaavilla resisteillä syntyviä esineitä ei enää esiinny.
- Korjaus: Vartijoita ei pitäisi enää kiinnostaa toistensa kurmottaminen.
- Korjaus: Kuoleman myötä buganneiden stattien pitäisi nykyisellään asettua normaaleiksi.
- Korjaus: Herättäessä raatoja healingilla kaikkien jumitapausten pitäisi olla korjaantuneet.
- Korjaus: Jos jo myrkytettyä henkilöä yritti myrkyttää vahvemmalla myrkyllä, myrkyn taso ei vaihtunut. Nyt siis vaihtuu vahvempaan.
- Uutta: Kolme uutta myrkkyä, nämä myrkyt ovat vain pelaajien (myrkyttäjien) käytettävissä.
- Muutos: Poisoningin gaineja nostettu roimalla kädellä.
- Muutos: Taikakeinoin taiottu myrkky on helpompaa vastustaa magic resistancella.
- Uutta: Cure -putelit antavat juomisensa jälkeen hetkellisen immuniteetin taikakeinoin taiottuja myrkkyjä vastaan.
- Muutos: Cure -putelit eivät välttämättä paranna myrkkyä aina.
- Uutta: Ruokaa voi taas myrkyttää, juomaa ei vielä.
- Muutos: Otuksia muuteltu keveämmin tapettavaksi, varsinkin vaikeampia sellaisia.
31.10.2010
26.10.2010
23.10.2010
22.10.2010
20.10.2010
19.10.2010
12.10.2010
05.10.2010
31.08.2010
24.08.2010
14.08.2010
13.08.2010